SağlıkHaberleri

Sağlıklı zannediyoruz ama erkenden yaşlandırıyor!

Şekerli gıdaların yoğun tüketimi kronik hastalıklara sebep olabiliyor. Bu nedenle günlük şeker tüketimi miktarını sınırlandırmak gerekiyor. Uzmanlar, günlük şeker tüketim miktarını erkekler için 36 gram, kadınlar içinse 24 gram olarak belirtiyor. Ancak bir bardak asitli içecekte 40 gram şeker bulunuyor. Öte yandan günlük olarak sıkça tükettiğiniz ve sağlıklı olduğunu düşündüğüz bazı gıdalarda da yoğun miktarda şeker bulunuyor. İşte düşündüğünüzden çok daha fazla şeker içeren 7 gıda.

saglik, bulteni

213
Bize Ulaşın

Merkez mahallesi mutlu han sokak no:17/2 Bartın/Sakarya

info@saglikbulteni.com.tr

saglikbulteni.com.tr adresinde yer alan haberlerin iktibas edilirken kaynak gösterilmesini bekleriz.
Sitemizde yer alan haberin telif hakları CNNturk firmasına aittir, kaynak gösterilmeden ve link verilmeden iktibas edilemezler.
Bu içeriğin kullanımıyla ilgili yasal yükümlülükler kullanıcıya aittir.